Visar inlägg med etikett kyla. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kyla. Visa alla inlägg

tisdag 13 oktober 2009

Iskalla fingrar

Motvind,

isen piskar mitt ansikte.

Kölden hittar gömmor att krypa in på.

Varje liten lucka blir en glädje för vinterns smala fingrar.

In i märgen.

Det är kallt.

I natt kom första snön.

Njuter av kollektivtrafik.

Värme. Te. Filt. Röda ljus. Varm äppelkaka.